Profil #276112

• Omhyggelig og ihærdig. Socialt forstående og rummelig. Er åben og positiv. Ser muligheder i det traditionelle. Konstruktiv og løsningsorienteret.
• Skaber det faglige og vidensmæssige grundlag for opgavernes løsning.

Struktureret, initiativrig, proaktiv, ambitiøs, imødekommende,

Opdateret 03. marts 2024
Min uddannelse
2020 - 2022

Cand.merc.

Syddansk Universitet (SDU)

Cand. Merc. Forretnings- og markedsudvikling

Speciale: I markedskommunikation i samarbejde med en offentlig virksomhed.
Fagligt fokus:
• B2B marketing, International forretningsudvikling, Innovation, Markedskommunikation, Strategi og økonomisk forretningsudvikling
Uddannelsesområde: Marketing & Business
Periode: august 2020 - juni 2022
Min erhvervserfaring
2022 - 2023

Projektmedarbejder

LokalGruppen

• Indgik i en Lead The Talent projektgruppe af fire, hvor vi skulle samarbejde om at udarbejde en markedsføringsstrategi og handlingsplan for virksomheden på tre måneder. Virksomhedens feedback på udbytte var positiv. De har allerede implementeret nogle af vores forslag og vil benytte sig af den udarbejdede strategi i fremtiden. I projektforløbet har jeg fået tildelt en rolle som projektleder.
• SoMe
• Marketingsplan
• Tekstforfatning
• Canva (designværktøj: bruges til at oprette præsentationer, plakater, video, logoer og meget mere)
• Projektledelsesdokumenter: opdatering og filstruktur i Google Drev
Arbejdsområde: Marketing & Reklame
Periode: december 2022 - marts 2023
2021 - 2022

Rekrutteringskonsulent

AMBIZZION

• Kommunikation
• Virksomhedsanalyser
• Opsøgende kontakt til kandidater
• Rekruttering og match
• Koordinering og indkaldelse til samtaler
• Vant til at arbejde med deadlines. Den store ansvarsfølelse og selvstændighed gjorde mig passioneret over mine arbejdsopgaver.
Arbejdsområde: Human Resources
Periode: december 2021 - oktober 2022
2019 - 2021

Sekretær

Sygehus Lillebælt

• Kommunikerede med sundhedspersonale og eksterne partner
• Telefonhenvendelse
• Kundeservice
• Holde overblik
• Koordineret møderne og kalender mellem sygehusvæsnet og tolke i hele Danmark
• Faktura håndtering i SydAx.
Arbejdsområde: Administration
Periode: september 2019 - december 2021
Mine kompetencer
Evner
administration analyse dataindsamling forretningsforståelse forretningsudvikling kommunikation koordinering kundeservice marketing planlægning
Sprog på arbejdsniveau
dansk polsk
Mine præferencer
Jobtype
Deltidsjob Fuldtidsjob Graduate/trainee
Arbejdsområde
Administration Data & Analyse Eksport Forskning & Udvikling Indkøb Kommunikation, Media & SoMe Ledelse & Planlægning Marketing & Reklame Organisation & Forening Projektledelse
Geografi
Fyn Sydvestjylland (Esbjerg) Sydøstjylland Sønderjylland
Kontakt mig!